TAKE ACTION NOW

DON'T WAIT ANY LONGER

דיאנה ושימי גואטה

     

לרוני היקר, רצינו לומר לך תודה רבה על השרות המושלם, האכפתיות , הדאגה , על זה שאתה תמיד פה בשבילנו! תודה על הליווי המקצועי והלא מתפשר עד הפרטים הקטנים! אין ספק שהיחס שקיבלנו ממך הינו של "בן יחיד ומיוחד"! תודה על שהגעת אתנו לחתימות בבנק ואף עזרת לנו בביטוח . שרות כמו זה , אינו מובן מאליו בטח בימים כאלו. אנו בטוחים כי נמשיך לעבוד יחד גם בעתיד וכמובן שנמליץ עליך! שוב תודה, מדיאנה ושימי גואטה

ד"ר אירנה וד"ר מיכאל אלון

בית דגן

     

רוני שלום, ברצוננו להודות לך ומקרב לב על עבודתך המסורה והמקצועית בעת מיחזור המשכנתא שלנו. בזכותך הצלחנו לחסוך סכום עצום בהחזר הכולל של המשכנתא. גילית מקצועיות רבה, בקיאות פיננסית ומשפטית, ידע רחב ותשומת לב לכל פרט קטן . ליווית אותנו עם סובלנות, יחס אישי וצמוד, תוך כדי מתן פתרון מהיר ויעיל והסבר ברור ומקצועי. בהחלט לא טעינו כאשר פנינו אליך, ואנו ממליצים בשמחה עליך וצוות המשרד, ועל שירותכם המסור! תודה, ד"ר אירנה וד"ר מיכאל אלון, בית דגן.

פניתי אליך בעקבות המלצה של חבר בביה"כ, שחש במצוקתי בין המילים הכתובות, כשאני מברך אותו כל שישי בברכת שבת שלום.

שנים שאני ורק אני "מנהל" את כספי המשפחה והגעתי למצב שהבנתי שאיני יכול לצאת מהבור ומחשבות "איבוד" עלו בראשי.

ואז פניתי אליך רוני...נתבקשתי להכין מסמכים לפגישה שתהיה לי איתך ואז הבנתי באיזה בור אנו נמצאים.

לאחר מכן נערך המפגש הראשון יחד איתך. נכנסת עם חיוך רחב והרגשתי שאני בידיים טובות ורכות. כשהבטת במסמכים שהכנתי הרגשתי עננה כבדה שריחפה מעל... אבל אתה חייכת ואמרת שהכול פתיר... עדיין לא הייתי מסוגל לחייך. 

גילוי הבור הכלכלי ואשתי שנחשפה למצב לא נתנה לי עדיין מנוח... ישבתי איתך, עם אשתי ובני שחשפתי בפניו הכול והוא מלווה אותנו כל הזמן בשוטף... למרות שהמצב היה "הפוך" מאשר בדרך כלל, תחילה היה עליך להרגיע את נפשי, שיצאה מהלחצים, ורק אח"כ להתחיל בניהול תקציב. אך אתה עם חיוך תמיד אמרת כי יהיה בסדר. 

הלכת איתי לבנק למשכנתאות ובלעדיך לא הייתי יכול להתמודד מולם... ובחודש יוני כשאושרה לי משכנתא כנגד סגירת כל החובות שהיו לי בבנקים ובחברות האשראי הרגשתי שבזכותך ואודות לך שוב אני מחייך סגירת החובות וגזירת כרטיסי האשראי היו "חוויות" מרוממות. 

הרגשתי שאני נולד מחדש.

כעת היינו חייבים ל"בנות" תקציב ואז נחשפו "תרומותיי" למוסדות שונים. חשבתי שיש כאלו שמצבם קשה משלי...אבל לצערי נאלצתי לבטל את התרומות (מעשר) ולהתמודד מול אשתי ובני... חלק מהמהפך המבורךבנית עימנו תקציב בחודש יולי ועתה היה עלינו לשמור על איזון כלכלי...נשמע פשוט? חחחח... מאתגר ממש !!!בכל פעם שבאת למפגש עודדת ואמרת כי זה יסתדר ואפילו יישאר לנו כסף ל"חלומות".

חלפו 3 חודשים של עדכון בתוכנה ומעקב אחרי הוצאות והכנסות – תקצוב המשפחה. כן, עדיין יש חריגות וחריקות אבל מקווים להשתפר. החיוך לא מש מפניך והטיפול המסור והדואג לא יישכחו לעולם השארת את המשך "הליווי" בידיו האמונות של בני, ואתה ממשיך למשפחות חדשות, הזקוקות לישועה.

הנני שמח שזכיתי להיות מלווה ע"י אדם כמוך, כמה החיים יפים שבאדם כמוך זוכים "תודה היא מילה קטנה - גדולה, שהכל בתוכה מכילה.רוחב לב ואהבה, נתינה, שיתוף והכרה. הכרה בכך שכל אחד, בכל זמן, צריך מישהו טוב שמוכן. 

רוצים לומר לך, תודה." משפחת פ.

עד לפני שנה גרתי עם ההורים, והייתי תלוי בהם כלכלית. 

המצב הכלכלי בבית אף פעם לא היה טוב. זה בא לידי ביטוי ברמה החומרית כמובן - בדמות של דברים שאי אפשר לקנות/לעשות, אך גם בתחושה הכללית. היה ניכר שאבא ואמא היו לחוצים מהמצב. לדעתי זה הגיע למצב שגם הבריאות שלהם נפגעה מזה.

את התהליך עם רוני התחלנו באפריל. התהליך אצלנו היה שונה מהרגיל, שכן היו חובות רבים שהלכו והצטברו כל חודש, כאשר להורים לא הייתה את היכולת לעמוד בקצב ההחזרים. 

רוני הבחין בבעיה מיד והחליט לשנות את התהליך הרגיל ולהתחיל בטיפול מידי במצב החובות. בעזרתו של רוני, ריכזנו את כל החובות (משימה לא פשוטה בפני עצמה), ופרסנו אותם מחדש במסגרת משכנתא מוגדלת על הבית. ההחזר החודשי החדש היה כשליש מההחזר הקודם, מה שאיפשר להורים לנשום לרווחה ולהתחיל להסתכל על ההוצאות שלהם יותר לעומק במטרה להתחיל להצטמצם ולחסוך.

בשלב זה ישבנו יחד להגדיר תקציב והתחלנו לעקוב אחר ההוצאות בתוכנה. כל חודש נפגשנו פעם או פעמיים ועקבנו אחר ההתקדמות והעמידה בהתחייבויות שהגדרנו.

לאורך כל התהליך, רוני היה אדיב, מקצועי, קשוב וזמין לצרכינו. הוא הצליח לגעת גם בנקודות הבין-אישיות הלא פשוטות שעומדות בבסיס המצב הכלכלי בבית, מעבר לבעיות הפיננסיות. הוא ידע מתי ללחוץ ומתי להרפות, הכול כדי שנגיע לקו הסיום במצב הטוב ביותר.

היום אנחנו כמעט עומדים בתקציב, אך יש עוד דרך ארוכה. עם זאת, אני סמוך ובטוח שבעזרת הכלים שרוני העניק לי ולהוריי, נצלח גם את הדרך הזו בלי בעיה.

תודה רבה רוני,

ש. (26), בנם של ר. וא. למשפחת פ.

 רוני היקר, תודה רבה על המקצועיות, הנעימות, הסבלנות, ההסברים והתמיכה לאורך כל הדרך. לא היינו עושים זאת בלעדיך. 

     

 מקצוענות במלוא מובן המילה . הגענו עם תסבוכת מורכבת ורוני בסבלנות ורגישות התיר את התסבוכת , נתן לנו תמיכה מקצועית ,הפנה אותנו לכוונים הנכונים ביותר עבורינו ועזר לנו לקבל את המשכנתא הנכונה והמדוייקת ביותר עבורינו . המלצה חמה ומהלב . 

נפתלי קדרון
נופך
     

 ממליץ בחום על רוני טאוב ונקודת מפנה. השיגו לנו משכנתא בתנאים מצויינים והכי חשוב במסלול שהכי מתאים. רוני בחור מאוד אמין ואיכפתי והיה חשוב לו שנוכל באמת לעמוד בהחזרי המשכנתא 

     

 רוני ליווה אותי כיועץ עיסקי לעסק שלי . בנוסף ייעץ לי לגבי משכנתא שרציתי לקחת לרכישת נכס. הייעוץ המקצועי שלו סייע לי ופיקס אותי יותר לגבי הכדאיות של העיניין. ממליצה עליו בחום . רצוי וכדאי מאוד להתייעץ עם מישהו עם ניסיון כמו שלו, לפני שלוקחים החלטות שעלולים ליפול בהן. 

ענת בן-ארצי
קדימה-צורן
     

 ממליץ באופן אישי ומכל הלב על רוני טאוב מנקודת מפנה. איש מדהים. מקצוען אמיתי שיחסוך לכם המון כסף בתהליך לקיחת המשכנתא. שווה ! 

עידו לאור
תל-אביב
     

 מהרגע הראשון היה לנו ברור שאת המשכנתא הראשונה שלה תיקח מאי בליווי צמוד של רוני. לאחר התהליך הבנו עד כמה זה היה חכם. מבנה המשכנתא היה מורכב ורוני הצליח, בלי לקחת סיכונים מיותרים, לחסוך למאי כמעט 100000 ש"ח. מקצוען אמיתי, אמין וישר כסרגל. לא להעיז לקחת משכנתא ללא ליווי של רוני. 

רם אלון
כפר-סבא
     
עינה ודרור
עינה ודרור הגיעו אלי בעקבות המלצה חמה של בן משפחתם. כשנפגשנו הם סיפרו לי שהם בעלי דירה בראש העין ללא משכנתא, והם כבר חתמו על הסכם מול קבלן לרכישת דירה חדשה ומשודרגת בעירם, וכן כי בכוונתם להישאר בדירתם הנוכחית עד למעבר לדירתם החדשה, לאחר שתסתיים בנייתה בעוד מספר שנים.כשהגיעו אלי הסתבר...כי לא היה להם הון עצמי בכלל ואת המקדמה לקבלן עבור דירתם החדשה הם מימנו באמצעות הלוואה מיוחדת שקיבלו מהבנק שלהם וכבר עכשיו, בגלל מגבלות טווח הזמן של ההלוואה שהם לקחו, ההחזר החודשי גבוה מאד, ובעצם אין ביכולתם להגדיל אותו כדי לממן את התשלומים הבאים לקבלן. לא אלאה אתכם בכל הפרטים אבל בדיעבד... זו אחת העסקאות היותר מורכבות שהגיעו לטיפולי, ועם זאת הצלחתי לפתור להם את הפלונטר ולהביא אותם אל התוצאה הרצויה.